mandag 21. januar 2013

uke 1


JOAKIM I TYSKLAND

Nå har først uka gått, det har ikke skeid veldig mye men har bosatt meg son smått i Tyskland. Har både nett, mat og vann så kan ikke klage. Bor i en blokk i 5 etasje (4 vis man er i Tyskland) Denne første uka har godt sånn passe fort har tuslet rundt i byen som en tullete turist mens jeg prøver og huske navn på trikke stasjoner. Heldigvis er jeg ikke alene i Tyskland er samen med 3 andre gutter i nær liggende alder de har bedre navigasjons evner en det jeg har ( ikke at det skal så mye til) men vi har alltids funnet fram til dit vi skal og til riktig tid.så iløpet av uka har vi vert ute og spist alle dager.
dette er quark kese som er en hel tallerken med rømme+en dash salat og 5 tøre brød . dette var den største skuffelsen hit til.


dette der i mot tror jeg er den største oppturen i løpet av uka en dobbel burger.
vel dette er første innlegg så skal slappe på et til i løpet av de neste 2 dagene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar